یادی از یار و مرد ی از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یادی از یار و مرد ی  از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یکشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۸۳

جشن بزرگ سراسري چهارشنبه سوري زردی من از تو سرخی تو از من

كميته رفراندوم آزاد ايران و گروه خرمیان ایران
زردي من از تو، سرخي من از تو

در آستانه سال نو با ياد و گراميداشت تمامي تلاشهاي كوشندگان راه آزادي،زنان و مرداني كه سختي راه را برجان خريده و زندگي خويش را فداي آزادي ملت بزرگ ايران نمودند و با آرزوي مقاومت و پايداري براي تمامي زندانيان
مبارز و سیاسی ، همه مردم را به جشن بزرگ چهارشنبه سوري دعوت ميكنيم.

هموطنان
فرهنگ پربار ايران در طول تاريخ همواره با سنت هاي كهن خود مظهر آزادي و آزادگي بوده و نياكان ما از كاوه
آهنگر و بابك خرمدين تا و....پرچمداران مبارزه عليه استبداد و بردگي بودند،همواره دربرابر سياهي و عقب
ماندگي ايستادگي كرده و شعله ها بر خرمن ضحاكيان و ملايان عوامفريب كشيده اند.
زنان،مردان،جوانان
كميته رفراندوم آزاد ايران و گروه خرمدینان ایران همگام با هم ميهنان و كليه اقشار در تمام شهرهاي ايران به
پيشواز سال نو رفته و از عموم آحاد مردم درخواست دارد تا با برپايي هر چه باشكوهتر آيين ها و سنت هاي اصيل
ايراني بويژه مراسم پرشكوه چهارشنبه سوري در هر كوچه و خيابان شعله و فرياد آزادي سرداده و با شعار زردي م
من از تو،سرخي تو از من ،آتش شعله بركش، شعله دم فرو مكش، نحوسات و نكبت هاي ناشي از فرهنگ نظام
ولايي وملایی را از خود بزدايم.
شکوه بهاران خجسته ايران زمين در راه است با شادي به استقبال آن برويم
..

هیچ نظری موجود نیست: