یادی از یار و مرد ی از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یادی از یار و مرد ی  از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

سه‌شنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۳

از فلسطینی ها آواره تر و فقیر تر خواهیم شد؟
ایران سرزمینی کهن وبا شکوه و با پیشینه تاریخی به قدمت بشریت که زیر بنای هر تمدنی ثبت شده نشات گرفته از تاریخ این سرزمین است .سرزمینی پاک با مردمانی پاک وسرزمینی که همواره موهبت یزدان را به همراه داشته و دارد!!!سرزمینی که بزرگانی تاریخ ساز در خود پرورده که برای زندگانی اجتماعی بشری قوانین فراتر از زمان و برای همه اعصار وضع کرده.بزرگانی که همواره الگوی بی بدیل انسانیت در تمام اعصار بوده و خواهند بود.جوانمردی و راد مردی در عمل بوده و به تصریح تاریخ نه در صفحات نوشته شده متعصبانه !!!به تایید تاریخ که مورخان مغرض کوروش یکتا پرست را اولین بنیانگزار حقوق بشر و آزادی نوع بشر تصریح کردندبزرگ مردی که مغرضان را مجبور به اعتراف به جوانمردبودن و یگانه الگوی بشریت کرده. بابک این ابر مرد تاریخ از دیگر پرورش یافتگان شاخص این مرز و بوم یکتا پرست می باشد.افکار و عقاید وی که بعد هزاران سال زیر بنای مکاتب فلسفی و اجتماعی معاصر شده است .اعتقاد به جامعه و تفکرات اجتماعی و اهمیت به همنوع و بی گانه ستیزی و ظلم ستیزی و مبارزه با استثمار عقاید واحساسات پاک مردم و نفی انحصار طبقاتی ... سرداری که جان خود را در راه صفای و آبادی مرزو بوم خود کرد و با خون خود ویاران خویش در برابر سیاهی ظلم و تجاوز اعراب مسلمان سد محکم و نفوذ ناپذیری شدند تا متجاوز روز ستیز مسلمان نتواند به آسانی به آرزوی خود مبنی بر استلای افکار خون ریز و غارت پیشه مسلمانی دست یازد. ستارخان که به حق سرداری ایران برازنده وی می باشد.بزرگی که چو نیاکان پاک خود بابک زیر هیچ بیرقی بیگانه نرفت و حدیث جاودانگی را با تجلی مردانگی سرود.
اما چرا این عزیز میهن همیشه مورد توجه مطامع خصم بیگانه بوده است!!! وچرا سلمان های خائن و سیه های وطن فروش و غداران بی وطن چون افشین ها در آن اعصار و بی وطنی جلاد چو بت کبیر در حال وجود داشتند؟
منابع غنی و سرشار طبیعی و وجود انسانهای پاک که زندگانی فرح بخشی در این سرزمین داشتند همواره در خصم بیگانه انگیزه حسادت و دست یابی به این بهره های خداوندی را تشدید می کرده.در طول تاریخ به عناوین و چهره های مختلف ومتفاوت و در قالب اندیشه های گوناگون بت پرستانه و حتی حق به جانب خواست وآرزوی دست یابی به این سرزمین برای چپاول و غارت این منابع طبیعی را داشتند .قومهای متجاوز چون بت پرستان یونانی تحت پوشش فلسفه هلنی .اعراب برای ایجاد شغل به کسانی که قبلا راهزنی میکردند وبه برکت دین عاریتی محمد !!مسلمان شده بودند وبنابراین بایستی راهزنی از نوع اسلامی!!را که اجازه می داد به حق و حقوق دیگران تجاوز کنند اولا به راهزنان که ارکان اصلی سپاه مسلمان را تشکیل میدادند امکان ادامه حیات را می داد و نیزاحتمال جدا شدن این نیرو ها و بعضا در برابر مسلمانان قرار گرفتن را جلو گیری می کردو بلاخره قوم بربر مغول و شاخه های آن (ازبک ها-تاتارها –افاغنه- ...و صفویان وقاجار ها)تنها و تنها برای بدست آوردن موهبت های این سرزمین هر از گاهی چشم طمع به آن دوختند.و در این غارتگری ها هر یک روی دیگری را سفید کردند!!و از انجام هر گونه جنایتی فروگذاری نکردند.هر یک با ابزار و بنابه مقتضیات زمانی نسخه هایرا برای پایداری و بقا خود در این سرزمین ارائه کردند.از یونانی کردن ایرانیها تا توصیه ارسطو معلم اسکندر ملعون !!(گجستک)به شاگرد خود که در مقابل عصیان های سرداران ایرانی در سرزمین فتح شده عاجز و درمانده شده بود که ارسطو می گوید اگر می خواهی در ایران بتوانی بمانی کارهای بزرگ را به آدم های کوچک بسپار !!!(البته اسکندر ملعون برخلاف مغرضان مورخ یونانی تمام ایران را نتوانسته بود فتح کند و از آن جمله سرزمین آتش عشق آذراپادگان وطن من که به نام سرداری که نگذاشت پای اسکندر به آن باز شود به نام این سردار آذرپادگان نام گرفت)
اعراب نیز زیر شمشیر جهالت و خباثت اسلام مردم را مجبور به پذیرش اسلام می کردند و الحق که مردم دیار ایران را با اسلام !! آشنا میکردند!!!
و در زمانی هم که شرایط را مساعد با بقای خود نمی دیدند با فریب افکار عمومی و استثمار احساسات پاک مردم !! مردم این سامان را که آبرو به هر قوم متجاوز به خصوص اسلام بخشیده اند
تاریخ معاصر هم گواه متجاوز بنیان کن دیگری است که برای نابودی اساس و شالوده این سرزمین کمر همت بسته است میباشد..
پیر مریضی که چون لاش خور بقای خود را در آشوب کشیدن سکون و نظم زندگانی دیگران می دیده است و سودای به برده کشیدن افکار این ملت را برای رسیدن به امیال و آرزوهای خود می پرورانیده با سود جستن از نقطعه ضعف این ملت یعنی سوء استفاده از احساسات پاک این ملت و بهره بردن از احترامی که سابقه دیرینه و تاریخی مردم ایران به طبقه روحانیون زرتشتی داشتند برای نفوذ بیشتر در بین احاد مردم در یک طیف گسترده شروع به ساختن وجهه و جنبه تقدس دادن آنهم به بت کبیر خمینی!!! و وی را همردیف سایر بت های کیش شیعه قرار دادند تا هیچ کس به خود اجازه
تردید و شک وشبهه در اوصاف و کردار این گجستک قرن پیدا نکند.اگر از همان بدو غائله مردم تصویری از حقایق که ایران امروز مبتلا به آن شده
داشتند هرگز و هرگز چنین خصمی را که مغایر انسانیت و راستی ره می پیماید محال بود در جامعه ایرانی این گوماته !!!قرن مورد پذیرش قرار بگیرد.
اگر ملت ما از اعمال و نیات وی آگاهی داشتند از اعدام های دسته جمعی از جنایت های منحصر به تاریخ این رژیم و مجازات های که مختص جوامع عرب بدوی مسلمان می بوده به جرات می گویم حرف اول وی را از الفبای فارسی حذف می کردند!
راه غارت و چپاول که این بیگانگان مردم فریب 26 سال در پیش گرفتند چنان بی شرمانه و وقیحانه می باشد که روی غارتگران و جانیان تاریخ را سفید کرده .آری بهای که ملت ایران برای بقای این رژیم می پردازد خیلی گزاف است پس از پراکنده کردن و کشتن نیروی انسانی و سرمایه اصلی و پتانسیل واقعی تشکیل دهنده و سازنده آینده هر ملت !!! این بار نوبت به دادن حق سکوت و رشوه به دله دزدان اروپایی و حتی با دلالی برخی از خائینین

ایرانی به بعضی از سناتور های امریکایی !!! صرف تائید بقای این رژیم به قیمت نابودی ایران و سرآغاز آوارگی ایرانیان رسیده است!!!!!!
در حالی که رژیم برای منع تظاهرات مخالفین رژیم در فرانسه متوسل به بذل و بخشش و دادن امتیاز انعقاد قراداد ننگین تجاری با شرکت های فرانسوی میکند تا فرانسویان اقتصاد کاملا ورشکسته خود را به بهای آوارگی مردم ایران ترمیم کنند و رژیم نیز چند صباحی دیرتر بر عمر ننگین خود بیافزاید.
مافیای روسیه برای پوتین خط ونشان می کشد که حکومت تو در ظاهر است و حاکم اصلی مافیا می باشد و رژیم منبع اصلی تامین مالی مافیای روسیه می باشد!!شاید این یک روی قضیه میباشد زمانی به عمق این فاجعه درک خواهد شد که ایرانی ها مانند فلسطینی ها آواره و بی وطن خواهند شد .انعقاد قرار دادهای ننگین تجاری که یاد آور بی کفایتی و وطن فروشی قجر ها را در بذل و بخشش و اعطای انواع قرارداد ها را به بیگانگان تداعی می کند !!!! چرا که این بیگانگان صرفا برای بقای خود چوب حراج به سرمایه ها و منابع ملی ما زدندو البته بایستی یاد آور ی کنم ملتی که خود از ابتدایی ترین خدمات بهداشتی و درمانی بی بهره مانده و مریضی بعد از درمان و یا زائو (که خود شاهد بر این قضیه هستم) بچه خود را به سبب عدم پرداخت هزینه بیمارستانی در گرو بیمارستان می گذارد و سند خانه رهن می گذارد در حالی که هزینه تروریست های فلسطینی که برای درمان در بهترین بیمارستان خصوصی تهران با کادر پزشکی مجرب و نیز هزینه اقامت و ایاب ذهاب آنها را از سرمایه های این مردم می پردازند دریغ از بهرمندی خود ملت ایران!!!
بایستی مردم راه چاره ای بیاندیشند و در کار آیند فردا دیر خواهد بود

آریو سراجی


هیچ نظری موجود نیست: