یادی از یار و مرد ی از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یادی از یار و مرد ی  از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

جمعه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۳

مقایسه ایران امروز با ایران قبل از سال 1357

مقایسه ایران امروز با ایران قبل از سال 1357
بررسی اوضاع اجتماعی و فرهنگی و معیشتی کشورمان در سالهای قبل از آفت 1357 وبعد آن نماینگر حقایقی خواهد بود که اگر چه بیان آنها بسی تلخ و ناگوار است اما حقیقتی است که هر روزه تک تک ما با آن مواجهه شده و بی تفاوت نسبت به آن در گذریم و در گریبان خود مشغول بوده و حاضر نیستیم وقت گرانبهای خود را مصروف چنین مسایلی بکنیم.مسایلی پر اهمیتی و مهمی که سبب ساز وقوع بحرانهای اجتماعی بزرگی می گردند.
جامعه که متولی آن دزد و جنایت کار و .... شده در چنین جامعه ای است بها دادن به ارزشها را خوار می شماریم .ضد ارزشها جایگزین ارزشها شده و ارزشها دیگر جای برای ظهور در جامعه را ندارند.مسول منتسب رژیم به بهانه هم آخور بودن با سران رژیم اموال این مردم را غارت می کند و چنین دزدی به نام فرد زرنگ و تیز نامیده می شود البته این درست است تمام کسانی که دوبر این رژیم هستند نمی توانند ذاتاء انسان درست و سالم باشند .و درغگو وجانی بازنشسته را فعال و زرنگ می شمارند......و عاقبت تریاکی جنایتکاری از سلاله ملا را به رهبریت جامعه به مردم می قبولانند...
مردمی که رویای بهتر بودن را در آرزوی خود داشتند ره گم کرده و به !!! که نشدند بدتر ین را انتخاب کردند.ارزشهای اخلاقی که جامعه ایرانی و ایرانی جماعت بدان در دنیا شهره و شناخته شده بودند چنان به رذالت کشیده شده اند که اینک شاخص شناسای برای چنین ملتی گردیده.
فریب افکار عمومی و سوء استفاده از احساسات پاک مردم ایران و در پی آن از هم پاشیدن اساس و نظم زندگانی انسانی در ایران زمین توسط جنایتکاران ملایی از یک سو و از سوی دیگر کشاندن جوانان به مسایل که از اندیشیدن و تفکر پویای جوانی پیرامون سرنوشت خود و کشورشان باز دارد از دیگر نقشه های شوم وشیطانی این رژیم جنایت پیشه می باشد.در طول دوران استیلای این جانیان زمان به زمان ترفندی نو وتازه ای برای به اسارت کشیدن بهتر اندیشه ها جوان و پویا در جامعه پیاده کردند. مواد مخدر ....و اینک بحران اخلاقی جامعه!!!! جوانی که فکر و ذکرش پیرامون مسایل جنسی صرف !! و گذران اوقات به عبث صرف شود بی سبب نخواهد بود که رژیم توانسته 26 سال با این همه جنایت آشکار و پنهان و این همه دله دزدی از اموال مردم ونیز فشار طاقت فرسای هزینه های زندگی که بر دوش مردم سنگینی می کند و با وجود 85 % مخالف بالقوه دوام بیاورد.
این یک گزارش واقعی بوده و گذشته از این که بنده معتقد به نابودی رژِیم هستم ولی در صحت و آمار این گزارش هیچگونه دخل و تصرفی نداشتم.
مکان تهران منطقه شهرک غرب در مقابل یکی از مراکز خرید معروف منتظر دوست دوران کودکی و صمیمی خودم که چندین سال جراح متخصص است . با یک اتومبیل خارجی سر قرار می رسد بنده را سوار کرده و در طول راه از اوضاع و احوال همدیگر جویا شدیم و بلاخره من سر صحبت را باز کردم علی مطبت کجاست و در کدام بیمارستان مشغول هستی؟
دکتر :مگه خول هستم بیام مطب باز کنم و برجی فلان قدر اجاره بدم و تازه آخر سال گدایان رژیم(منظور ماموران مالیاتی) برام اظهارنامه مالیاتی بفرستند!!نه جونم مطب ام و همه چیز ام این سه خط موبایل است.آری تمام مریض هایم بدون استثناء شماره هایم دارن بعد به دوستاشون هم می دن به محض نیاز زنگ می زنن و بعد قرار ملاقات و بعد هم بقیه کارها...(می خنده)
می پرسم بلاخره چکار می کنی؟
دکتر : نه ترس قاچاق مواد مخدر نمی کنم ذاتاء خود رژیم به حد کافی توسط افرادش مواد وارد می کنه !! من همون کار جراحی خودمو می کنم منتها با یک مقدار فرق !! جراحی عمل خاص !!!
منظورت ....؟
دکتر:آری در این شهر بی در و پیکر دخترانی هستند که برایشان خواستگار خوب پیدا شده و یا فریب خورده اند ! فوری سراغ من می آییند و من با تععین وقت و حتی قیمت من تعیین می کنم بی چک و چونه . تازه در خونه خودشون یا دوست پسرشون عمل می کنم آنهم در عرض کمتر از 20 دقیقه و
کاملا هم با رعایت اصول بهداشتی!!!!
می گم لاقل دست تو درد نکند که از بیمارستانها بهداشتی تری اگه ممکنه بیشتر توضیح بده؟
دکتر: ببین به سبب بی کفایتی رژیم و وضعیتی که درست کرده گرانی و بی کاری ... که باعث عدم رغبت جوانان به ازدواج شده و از طرفی بالا رفتن سن ازدواج ومشکلات مسکن ... و از طرفی دیگر رژیم خود تلویحاء چنین امری را برای مشغول کردن جوانان به مسایل گذری و از طرفی نبود ن
امکانات تفریحی جوانان نظیر بار دانسیگ و... که باعث شده خود جوانان در خانه خود محفل های شادی بر پا کنند و هزاران مسایل دیگر که هر روزه
ما با سر و کار داریم ولی بی توجه از مقابل آن می گذریم.خوب جوانی که چنین محفل خصوصی برگزار می کند در محیط خصوصی دختر بی دفاع قرار می گیرد!!!و هر کار می کنند و دختر بدبخت در مقابل راهی جز ادامه این رذالت نداشته و یا به تعداد دختران فراری افزوده می شود.والدین هم بعد از پیدا کردن فرزند فریب خورده خود برای حفظ آبرو و در جهت ترمیم آسیب های اخلاقی دیده وی متوسل به من می شوند.
یا اینکه تا موقع پیدا شدن خواستگار خوب صبر می کنن و سپس به من مراجعه می کنند.ویا پسر از ترس شکایت دختره مجبور می شود به من مراجعه کند. اکثر مراجعه کنندگان به غیر از دو سه نفر فریب خورده وضع مالی خوبی دارند و برای اینکه پای آبرو در میان است هر مبلغی هم که من تعیین
می کنم می پردازند و حتی شده در یک منطقه دو خانوا ده با هم فامیل بودند و هر دو بدون شناختن همدیگر برای عمل تعیین نوبت تقاضا کردند.
معمولاء برای هر عمل چقدر می گیری؟
دکتر:از 5000000 ریال تا 5 میلیون تومان بستگی به موقعیت و پولدار بودن خانواده دختره و دوست پسره است ..بخصوص پسران بد جوری توی اینگونه مواقع سر کیسه را شل می کنند.
معمولا چند تا عمل !! داری؟
دکتر: گاهی در روز سه تا عمل داشتم و لی بعضی مواقع در ماه 6 تا عمل دارم ...باز می خنده
می تونم این مطالب بصورت گزارش در وبلاگ ام بنویسم
دکتر:اگر از من اسمی نبری .... باز می خنده
www.woman2iran.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: