یادی از یار و مرد ی از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یادی از یار و مرد ی  از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

جمعه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۳

تشابه قضیه آتش زدن سینما رکس آبادان و آتش کشیده شدن مسجد ارگ !!!
خبر تاسف آور حادثه دلخراش هموطنان عزیز مان در مسجد ارگ تهران احساسات انسان را جریحه دار می کند اما حقایق پنهان در ورای این قضیه
عمدی بودن این حادثه را قوت می بخشد.زمانی که مردم در مسجد بودند یکدفعه پارچه برزنتی که به مواد روغنی اشتعالزا آغشته شده بود آتش گرفته و بر سر روی مردم می ریزد و در حالی که مردم سعی داشتن به بیرون از مسجد فرار کنند در های مسجد از بیرون قفل شده بود و حتی شاهدین عینی از وجود دو نفر که از خارج شدن مردم ممانعت می کرد را خبر دادند .در این حادثه تلخ و تاسف انگیز بیش از 70 نفر از هموطنان مان کشته شدند ولی چرا رژیم از افشای اسامی کشته شدگان و اینکه ممکن است چهره های شناخته شده ای در این میان باشند جلو گیری می کنند.
در یک سال قبل از انقلاب در حادثه آتش سوزی عمدی و تروریستی سینما رکس آبادان که صد ها نفر انسان بی گناه کشته شدند همین آقای رحیم صفوی به همراهی تروریست و شاه دزد رژیم رفیقدوست و همپالگی آنها که بطور قاچاق از طریق یکی از مرز وارد ایران شده بودند خواست و نیات پلید سرهنگ تروریست غذافی را مبنی بر ایجاد آشوب و بلوا ومقصر جلوه دادن حکومت شاه را دقیقا با بستن درب ورود و خروج سینما از بیرون همه تماشاچی ها در آتش عقده و کینه این بیگانه پرستان سوختند.
جالب آنکه آیت الله انگجی در تبریز در مورد حوادثی نظیر این حوادث در سالها قبل چنین می فرماید!!! کسی که به فساد و فحشا روی آورد خداوند هم غضب خود را می فرستد و جهنم را در این دنیا تجربه میکنند!! این همان آیت الله است که پسر دزدی چون معاون دانشگاه آزاد فعلی و سفیر رژِیم در کره جنوبی و معاون کلانتری وزیر
کشاورزی اسبق رژیم بود
و ضمناء آیت الله انگجی دو دختر دارد که در زمانی مردم را از درس خواندن دخترانشان به سبب عذاب الهی نهیب می دادو این در حالی بو که در لندن دکترا گرفتند!!!

www.woman2iran.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: