یادی از یار و مرد ی از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یادی از یار و مرد ی  از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

جمعه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۳

مبارزه منفی مردم و انعکاس ضعف و عاجزی رژیم در چهارشنبه سوری

در آئین بهی ایرانیان پاک آخرین چهارشنبه سال و مراسم بزرگداشت آن از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده واست.چرا که یاد آور ستیز روشنی و پاکی با پلیدی و شر سیاهی میباشد.
پس از غصب ایران توسط اعراب ایرانیان پاک و داهی با آگاهی از نادانی و نابخردی قوم شر اعراب مسلمان که روز چهارشنبه را نحس می پنداشتند با تجلیل این روز مبارزه علنی و آشکار با سیاهی اسلام را از همان اوان غصب ایران شروع کردند و جالب آنکه آنزمان نیز( مانند حالا که ایران عزیز ما توسط ادامه دهندگان اعراب غصب شده) مردم خود جوش اولا برای برپا داشتن مراسم اصیل ایرانی و همچنین در مبارزه نور علیه شر و سیاهی خونریز اسلام گامی بلند و پر افتخار نهادند .
مبارزه منفی که همانند پتک بر سر هر رژیمی غاصب و شر و جنایتکار مانند تندر نواخته شده.
رژیم جنایتکار و فاسد ملائی که سر سلسله و ادامه دهنده راه قوم شر سیاهی اعراب مسلمان می باشد در تقلای برای بیشتر ماندگار شدن از هر نوع جنایت بر علیه مردم ابا ندارند و در حالی که مردم نیز همانند نیاکان خود از هر فرصتی برای مبارزه علیه رژیم جنایتکار ملائی نهایت سود برده و در نهایت برنده نهائی
مردم بودند.مبارزه ای که هر سال بسوی اوج و شکوفائی و هدفمند شدن میرسد و همچنین درماندگی و عجز و بیچارگی و مستاصل بودن رژیم را نشان می دهد. آری مردم فهیم ایران بخصوص مردم همیشه سربلند و پر آوازه تبریز که خود تعیین کننده در مبارزه علیه رژیم بوده و میباشند این بار مردان و زنان و جوانان رهرو بابک !!! برگ افتخار دیگری را امضا کرده اند که هر کسی را وادار به تحسین کرده.
رژیم درمانده و بی آبروی ملائی از ترس مردم آذربایجان از چندین روز قبل با تخلیه پمپ بنزین مقابل دانشگاه و عدم ارائه سرویس به مشتریان و همچنین با کشیدن ورق آهنی بصورت نرده جلوی پمپ بنزین و گماشتن بیش از 40 مامور در آنجا با عنایت به اینکه پمپ بنزین فوق چسبیده به کلانتری میباشد و نیز گماشتن نیروی انتظامی بصورت دو ردیفه بر روی پل هوائی آبرسانی که به گمان خود مردم عاصی از ظلم و جنایت و فساد ملا ها را بتوانند کنترل کنند که خیال بس عبث بوده از ساعت 9 الی 9:20 در زندان تبریز بخصوص بند سه گانه با زدن قاشق به نرده ها به شادمانی و در واقع اعتراض به رژیم را نشان دادند.
اما جوانان دلاور شهرک نور تبریز در پارک اشکان و کوی لاله و مجتمع مسکونی صدف ومحله امامیه و
بچه های طالقانی وشاهگلی و یوسف آباد و عباسی و منجم و حکم آباد و خانه سازی و..... با شعله ور کردن آتش که مظهر پاکی و سوزاننده سیاهی ملا های فاسد و دزد و جا نی بود جلا ل و شکوه پر عظمت و شایسته آذری به همه نشان دادند. در پارک اشکان با سوزاندن نمادی از مترسک ملا ها و نیز با گرد زدن دور آتش و خواندن سرود "ای ایران..."شکوه دیگری به این مراسم مقدس و پاک ضد ملائی داد.
در فلکه بزرگ نور تعداد انفجار ها به حدی زیاد بود که بلاخره نیروی انتظامی عقب نشست.
در یک حضور دیگر در ولی عصر تبریز که خانم های زیادی در آنجا بودند بر اثر پرتاب یک ترقه توسط یک دختر بر روی ماشین 110 مردم هورا کشیدند و در آبرسانی و در عباسی و سیلاب جوانان بصورت دسته جمعی برای گرامی داشت مراسم بیرون آمده بودند و با ترکاندن ترقه های پر صدا نیروی انتظامی کاملا کلافه شده بود و صدای انفجار یک آن قطع نمی شد و تمام هوای بصورت دود آلود بود مردم در حال رفتن به آبرسانی بودند که ماموران مانع این کار آنها بودند و نیروی انتظامی بر روی پل زیر گذر استد شهریار تعدادی از جوانان را به جرم ترکاندن ترقه دستگیر کرد و لی همین کار رژِِیم باعث تداوم و استمرار در بر پائی جشن بطوری که در آبرسان در یک لحظه صدای چندین انفجار چندین ترقه پر صدا بلند شد و
بلاخره برنامه مراسم چهارشنبه سوری تا ساعت 11 ادامه داشت و بقول بچه ها اگر ترقه ها تمام نمی شد
تا صبح ادامه داشت و نکته جالب در اینجاست که رژیم از چند روز قبل با اتخاذ تدابیر برای مقابله با مردم آماده شده بود بطوری که آماده باش بودن تمام نیرو های رژیم و حضور شکوهمند مردم در این مراسم بود



آریو سراجی

هیچ نظری موجود نیست: