یادی از یار و مرد ی از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یادی از یار و مرد ی  از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

شنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۳


خواننده گرامي ؛
هدف از نگارش اين مجموعه نه براي مطرح نمودن خود مي باشد و نه سوداي كوراوغلي بازي مي باشد ، نه هدف از كسب و شهرت و سود است ، و اين ميسر نمي شود مگر به مصداق مثل معروف « عدو شود سبب خير اگر خدا بخواهد »و گرنه من هم مثل ميليونها ايراني به روال گذشتگان در افكار متحجر خود باقي مي ماندم ، و براين باور بودم و پافشاري مي كردم كه كامل ترين دين آنهم ( الهي ) را شارع هستم . هدف از نگارش اين مجموعه افشاي و آگاهي و بيدار نمودن مردم بويژه جوانان عزيزي كه براي اعتلاي و تحقق اهداف و باورهاي خود تلاش و انرژي خود را مصروف مي دارند ، هشدار و آگاهي كه متأسفانه بعضي از انسانها همواره به علت انديشه هاي محافظه كارانه گذشتگان در سكوت و ترس و بيم ( مال و دنيا) به هيچ انگاره شده .
اين مقدمه با آنكه كم و كاستي از نظر ادبي دارد ، ولي مبنا بر هدفي كه دارم اميدوارم اين افشاگري از نظر خوانندگان محترم مورد عنايت و بخشش واقع شود .

دنيادا قارانليق لار اگر جمع اولا باهم بير خرداجا شمعين ايشيقين سوندوره بيلمز

نانجيب زاده ني گر دهريده سولطان ائده سن شوكتين آرتيراسان مثل سوليمان ائده سن

قارا داشي ازيب قانينی الوان ائده سن رنگي تغيير تاپار لعل بدخشان اولماز

زندگي روزمره هر يك از انسانها پراز جنبش و تلاش و فعاليت هايي براي رسيدن به هدف غائي و مطلوب كه جهت به نيل به آن اهداف مورد پذيرش و علاقه فعاليت هاي فردي و نتها كافي و وافي نيست انسانها به وسيله ارتباطات نامرئي با كسان و ياران و ديگران مرتبط هستند و وجود اين ارتباطات نامرئي و پيوندها به ما توان زندگي كردن و روبرو شدن با مشكلات و سختي هاي جامعه را مي دهد .
براي افزايش و حفظ اين ارتباطات ، راستگويي و حقيقت‌گويي ، پرهيز از ريا و تزوير و اعتماد و جلب نظر ديگران اولين و مهمترين گام محسوب مي شود .
بنده نيز با اگاهي از اين ، سعي خود را در ارائه و بيان حقايق اجتماعي و افشاي رسوايي هاي مذهب ( اسلام و كيش شيعه) مقصود و منظور خود را بطور دقيق و با نهايت وسواس به خوانند ارائه نمايم . و راهي را اگر بتوانم بنمايانم وگرنه « چراغي » باشم تا راهي را بجويند .
بنابراين دفاع از يك آئين و يا آئين ها و مقايسه با « آئين نما كيش شيعه و اسلام » دليلي بر طرفداري و اعتقاد به اين آئين نمي باشد %
آریو سراجی

هیچ نظری موجود نیست: