یادی از یار و مرد ی از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

یادی از یار و مرد ی  از جنس تاریخ جاودانه و ماندگار و باشکوه و سرفراز ایران زمین

پنجشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۰

حسین رونقی بعد از انتقال به بیمارستان، بدون انجام رسیدگیهای پزشکی دوباره به زندان بازگردانده شد


حسین رونقی
رهسا نیوز: حسین رونقی فعال وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر که در بند ۳۵۰ اوین محبوس می باشد، دیروز عصر بعد از انتقال به بیمارستان برای درمان، مجددا به زندان اوین برگشت داده شد.
به گزارش رهسا نیوز، حسین رونقی بعد از آنکه دیروز عصر برای ششمین بار به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شد بدون انجام هر گونه درمانی، بعد از دو ساعت حضور در بیمارستان، بدون هیچ دلیل و علتی دوباره به بیمارستان زندان اوین متقل شد.
زلیخا موسوی، مادر حسین رونقی در گفتگو با رهسا نیوز ضمن اعلام این خبر، از وضعیت این وبلاگ نویس و فعال حقوق بشر محبوس در بند ۳۵۰ اوین اظهار نگرانی کرد.
وی با اشاره به اینکه دیروز عصر حسین مجددا  جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد گفت:” من مسئولین جمهوری اسلامی را عامل وضعیت فرزند خود و بقیه فرزندان دربند وطنم می دانم و از مسئولین می خواهم  تا در برخورد با زندانیان سیاسی عدالت و عطوفت اسلامی را رعایت کنند”.
وی در تشریح اخرین وضعیت فرزند خود گفت: حسین نیاز به مرخصی درمانی دارد ولی متاسفانه مسئولین دستگاه قضائی و وزارت اطلاعات، حتی با تودیع وثیقه سنگین مخالفت میکنند و جان فرزندم هر لحظه در  معرض خطر قرار دارد.
مادر حسین رونقی همچنین گفت: این ششمین باری است که حسین به بیمارستان منتقل و بدون اتمام دوره درمان و درمان قطعی دوباره به زندان بازگردانده میشود و هنوز مشکل کیسه صفرای وی درمان نشده است و فقط کلیه های وی فعلا تحت درمان قرار گرفته است.
او گفت: از چند روز قبل حسین را برای عکسبرداری و آزمایشات به درمانگاه میبردند و دیروز عصر  مجددا به بیمارستان منتقل شد.
لازم یه ذکر است که حسین رونقی ملکی عضو ستاد ونک شیخ مهدی کروبی در انتخابات سال ۸۸ بوده که بعد از انتخابات توسط ماموران امنیتی و بدلایل و اتهامات واهی دستگیر شد.
وی  در دنیای مجازی با اسم مستعار بابک خرمدین فعالیت میکرده و مدیر ایران پروکسی در ایام انتخابات بوده است و هم اکنون بیش از دو سال است که  دستگیر شده و با توجه به وضعیت وخیم جسمانی اش، حتی از یک روز مرخصی درمانی هم محروم بوده است.
رهسا نیوز 

هیچ نظری موجود نیست: